Trött!

ÅH jag är verkligen trött, trött i min kropp fast jag är pigg i huvudet.

Har tränat alledeles för mycket idag, först en timmes cykling på gymmet innan skolan för att lära mig mitt pass. Sen nu i kväll har jag steppat i nästa två timmar. Först för att öva in övningar och  sen för att hålla i en klass i en timme.
Så nu sitter jag här och har precis ätit massor, men är fortfarande hungrig , får nog bre ett par mackor också.
Har inte ens kommit in i duschen ännu, ska göra det när jag är klar här.

Förutom allt det här har jag hunnit med två föreläsningar och lite plugg här hemma också. Men imorgon blir det typ en träningsfri dag, då ska jag var i skolan och ha föreläsning samt va på lite fler nollningsaktiviteter.

Men det är imorgon, för ikväll ska jag bara duscha, äta mer och kanske börja bygga lite möbler som vi har beställt och fått hem.
Vill inte gå och lägga mig utan Robin så väntar tills han kommer hem.
Har svårt att somna själv nu sen ett par veckor tillbaka, att ligga i vår stora säng själv får mig bara att bli ledsen, men det går över snart.Men jag har hört att visa saker måste man få låta ta tid, jag antar att detta är något sådant.


Första omgången mat! Men jag behöver mer, får fixa mackor på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0