Träningstänkardag

Det är måndag och solen skiner och jag njuter av tillvaron. Innan helgen var jag lite stressad över allt som låg framför mig men efter en superskön helg i Stockholm så har jag kommit till ro.
Jag har tagit tag i saker sen jag kom hem och jag tror att det mesta som jag har planerat kommer att bli klart i tid.
Idag har jag lagt ner mycket tid på mitt spinningpass. Var på gymmet i morse och körde igenom alla låtar i den ordning som jag vill ha dem och slipade ihop lite ideér om hur uppbyggnaden av rörelser ska se ut. När man ska stå sitta och så vidare. Fortsatte med det nu i eftermiddag efter skolan.
Nu kan jag inte göra så mycket mer på det förrän imorgon då jag ska till gymmet igen och köra passet exakt så som jag vill ha det och se om pulsen hamnar där jag vill ha den. Det är det som är det svåra med pulsbaserad träning, man måste hålla sig till en del ramar, i allafall de ramar man själv har tänkt sig.
Istället ska jag nu övergå till Coreträning. Har ju fått ett färdigt pass som jag bara ska öva in, övade lite förra veckan genom att titta på dvd:n. Men nu ska jag läggam mig framför tv:n och genomföra hela passet samtidigt som jag tittar på det, efter det blir det en gång utan hennes prat. Ska bli spännande att se om jag kommer ihåg det.
Sen blir det kvällsmat innan jag iväg till ett möte på gymmet.
Som ni förstår är det mycket med träningen just nu och skolan sätts lite åt sidan, men bara lite för plugga tänkte jag göra senare. Pluggade mycket förra veckan så än så länge hänger jag med väldigt bra :)
En härlig träningsbild som visar hur jag och Riitta taggar till för att sedan träna Bodypump med ca 800andra!
Sådant får mig att bli pigg och ger mig massor av ny energi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0