Tillbaka i Umeå!

Nu är jag hemma igen.
Det har varit en fantastisk helg och jag skriver mer om helgen i sin helhet senare.

Kom hem vid halv tre och efter det har jag kramat Robin massor, handlat, bakat bröd och övat Corepass. Nu sitter jag och tar ut musik som jag ska testa till mitt Spinningpass, måste ju ta med all musik till gymmet för att sedan testa dem på cyklen för att se hur de känns.

Jag kanske har glömt att meddela er om det men denna hösten kommer jag inte bara ha klasser i Core och Step utan även i Spinning i form av Activio vilket är pulsbaserad cykelträning.
Har uppkörning redan nästa vecka så därför måste jag lägga på ett kol.

Tur att jag har en fin pojkvän som gör maten ikväll, vad sägs om veg lasange med spenat och ädelost i?



Mina filmjölksbröd är snart klara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0