Super Saturday!

Att vara med på Super Saturday var bland det häftigate jag har varit med om.

Vi var ju i Globens lokaler och på vissa pass var det över 700deltagande. Det var proffsiga och coola instruktörer som var hur starka som helst och som hade en strålande karisma.
Hur mycket jag än försöker så går det inte att beskriva med ord hur bra och coolt det var. Det kändes lite som att vara på konsert fast man var liksom delaktig i själva uppträdandet.
Själv deltog jag på Bodypump, BodyStep och Bodyattack.
På de passen var det hur mycket folk som helst. Jag kan knappt förstå det.


Här kommer en del bilder som förhoppningsvis kan beskriva det bättre än vad jag själv kan.


Här står Lena och Sirpa framför den största lokalen, här tränade vi bodypump bland annat. Tänk här var det ca 700 stycken på en och samma gång.


Här sitter en del av gänget och laddar inför pumpen!


En av instruktörerna presenteras, han på bilden heter Oscar och är gift med Peter Jöback. En väldigt sprallig och rolig figur.


Uppvisning på gång.


Riitta som var äldst i gänget och jag som var yngst var taggade till tusen!

Det var en toppenhelg och jag var så glad att jag åkte ner.
Det var så kul att få lära känna mina gymkollegor bättre, ikväll är det personalmöte och jag längtar redan efter att få prata med dem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0