Spinningsinstruktör!

Nu kan jag kalla mig spinningsinstruktör också! så himla skönt.

Hade uppkörning innan idag för chefen och för han som är vår spinningexpert på gymmet, Nervöst värre må jag säga.
Men det gick över förväntan, låtarna satt som en smack och jag kände mig rättså bekväm i instruktörsrollen.
Det tyckte även de jag hade uppkörningen för och jag fick godkänt så nu ska jag köra mitt första pass på torsdag tillsammans med en annan. KulKul!

När jag kom hem lyxade vi till det genom att göra pannkakor till kvällsmat, mest för att fira och dels för att Robin inte mår så bra och jag menar vem blir inte friskare av pannkakor med vispad grädde, hemmagjord björnbärssylt och lite hallon?
Många skulle nog säga att det passar bättre som mellanmål än som ett huvudmål, men det skiter jag i. för idag behövde vi båda det.


Dagens middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0