Söndagmorgon

God morgon på er!
Hur mår ni?

Själv mår jag jättebra, en aningen trött bara men det går snart över. Om inte annat så blir jag pigg när jag cyklar till jobbet och en halvtimme.

Igår hade jag en jättetrevlig kväll, vi åt surströmming och pratade massor, precis så som en lördagskväll ska spenderas, typ!

Men nu är det en ny dag  och idag ska jag först jobba mellan åtta och sex och därefter ska jag hem om innan jag ska va vid gymmet vid sju. Väl där ska jag träna med de andra stepinstruktörerna, vi ska nämligen hålla i steppen på tisdag tillsammans.
Sen resten av kvällen kommer jag spendera tillsammans med min spinningteori och att mysa med Robin.

Berättar med om surströmmingsskivan senare!


Här öppnar jag för fullt. På bilden har jag precis öppnat första burken och det luktade inte mumma kan jag berätta för er. Tur att vi gjorde själv öppnandet på balkongen!

Kommentarer
Postat av: Robin

Snygg du är :)

2010-09-12 @ 13:41:59
URL: http://vansterpartiet.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0