Redo för Super Saturday

Ikväll har jag packat inför Stockholmshelgen som väntar.

Kom inte hem förrän vid sju idag då vi har haft ännu mer nollning med de nya studenterna. Då började ja packa direkt, efter det handlade jag, duschade, pratade med min fina mamma och packade lite till.
Nu tror jag att jag är klar med det hela.

Flyget går redan tio i sju så flygtaxin ska hämta mig och ett par andra kollegor vid sex tiden så jag lär väl gå upp vid fem redan.

Om det är någon som har missat det så kan jag berätta att jag ska på ett stort event denna helgen. Det är Less mills som anordnar en heldag i globen för oss träningsanördar. Då ska vi träna många pass och även få lite teori.
Eventet är inte förrän på lördag så imorgon har vi hela dagen på oss att ta det lugnt. Men vad vi ska göra exakt vet jag inte riktigt.

Här är min packning

Ca 50% av min packning är träningsrelaterade sker så som skor, kläder och flaska.


Mitt handbagage.
Detta har jag med mig:
Camilla Läckbergs, olycksfågeln
Tuggummi
Äpplen
Kravbananer
Avokado
Nötter ( alla dessa ätbara saker ska ätas på lördagen för att få extra energi)
Mitt Corepass med musiken i ipoden så att jag kan träna in det under passet.
Samt mina nya spinningspapper som jag ska läsa igenom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0