Redo för dagen!

Efter en lång och skön nattsömn är jag redo för dagen.

En dag som innebär:
  • Grupparbete i skolan
  • Möte med min framtida praktikplats
  • Coreträning här hemma
  • Stepträning med Anne inför vårt pass ikväll.
  • Köra mitt nya steppass för första gången ikväll.
Som tur är ska jag bara köra halva passet ikväll då Anne kör hälften av sitt. Det är väldigt skönt för då slipper man träna in hela redan. Det får jag göra senare i veckan.


Les Mills instruktörer på Super Saturday.
En härlig träningsbild inte sant?


Kommentarer
Postat av: MajaLinnéa

Sv: Haha okej, vad bra. För jag gillar knäcke med ägg och kaviar. Du är fantastisk Lotta, älskar dina "små notiser". :) Kram på dig!

2010-09-14 @ 09:33:56
URL: http://majalinnea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0