I träningsbubblan!

Hej igen.
Uppdaterade aldrig igårkväll. Men jag prioriterade lite mystid tillsammans med Robin istället för datorn.

Såg att inlägget på morgonen hade fööör många stav och ändelse fel, ooops! Det var visst någon som var mer trött än vad hon erkände.

Idag då, ja idag är en bra dag! Jag har redan varit på gymmet en sväng, körde igenom hela mitt Spinnigpass och det kändes kanon, deltagarna kommer verkligen bli svettiga. Det känns som om jag har någorlunda koll på det passet nu i alla fall, vilket är tur med tanke på att jag ska köra det ikväll.
Sen har jag även gått igenom Corepasset en gång till. Snart sitter det med förhoppningsvis.

Nu ska jag hoppa in i duschen, städa undan i lägenheten, käka och dra till skolan. Väl där kommer vi ha en spännande föreläsning angående kostens betydelse för sjuka barn.
Hon som kommer och pratar har typ mitt drömjobb, hon är dietist och jobbar med sjuka barn på sjukhuset.

Men innan jag slutar måste jag bara säga en sak:
Sambolivet är underbart! När man bor tillsammans upptäcker man verkligen sin partners alla sidor, och alla vanor. Både jag och Robin har en del konstiga saker för oss, jag sprider gärna upp alla mina träningspapper överallt i lägenheten och är duktig på att lägga disken på ett konstigt sätt ( enlligt Robin.)
Men Robins mest konstiga vana måste ändå vara detta:

Halvätna mackor. Det händer inte varje morgon men i alla fall någon dag i veckan. Han brukar sätta tallriken på diksbänken i alla fall i hopp om att den ska bli diskad men idag tog han priset. Han satte ner sin filtallrik och sitt glas i diskhon men den halvätna mackan är kvar på köksbordet.
Jag skrattade när jag såg det, min pojkvän är så söt och förvirrad på morgonen så jag vet inte om han gjorde det med flit eller om han glömde äta upp mackan.
Lustigt.

Det gäller att gilla varandras vanor och ovanor för att det ska funka tror jag, om inte så ska man försöka tänka på det så lite som möjligt.
så därför skrattar jag bara åt de halvätna mackorna!

HAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: Robin

haha jag glömde äta den kan jag säga, skulle gå och klä på mig sen äta resten, men glömde äta resten....

2010-09-13 @ 13:31:19
URL: http://vansterpartiet.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0