Hyllbyggande!

Ännu en dag som har varit hektiskt.
Först skolan till tolv sen politisk debatt fram till ett. Det var riktigt intressant faktiskt så nu kanske man är lite klokare.

Sen åkte jag och Robin hem tillsammans och har spenderat resten av dagen tillsammans ( underbart!). Vi har nu byggt ihop den styora hyllan som vi beställde på IKEA för två veckor sedan. Nu står den i vardagsrummet som en bra avskärmare, alltså fick en tv hörna och en kontorshörna.

Jag har även varit på gymmet och övat lite step inför mitt nya pass (som inte alls sitter än ) och sen när jag kom hem körda jag Corepasset tillsammans med Robin.

Nu blir det plugg i en timme eller två innan vi kryper ner i sängen.

Här kommer bilder på byggandet och det färdiga resultatet.





Kommentarer
Postat av: Anonym

stort vardagsrum ni har!på hur många kvadrat är hela lägenheten?

2010-09-11 @ 12:00:23
Postat av: maria

stort vardagsrum ni har!på hur många kvadrat är hela lägenheten?

2010-09-11 @ 12:01:13
Postat av: may

Det blev ju mysigt med den nya hyllan! kram

2010-09-11 @ 18:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0