Fredagsmys!

Åh vilken härlig dag!

Började dagen med en praktisk föreläsning kan man säga och efter det blev det stan en sväng innan jag gick på EPP med tjejerna från klassen och en del nya kostvetare.
Hade en väldigt trevlig eftermiddag med skön musik, god mat och en läskande cider. Ibland är studentlivet så där underbart att leva!

Sen vid halv sex åkte jag och Robin hem.
Nu har vi äntligen satt oss ner i soffan efter att ha stökat runt i lägenheten hela kvällen. Vi har städat och hållt på och sen har jag både handlat och bakat en finfin kaka.

Jag ska nämligen ha surströmmingskväll här imorgon efter att jag har jobbat klart så därför blev det ett städ och bak ryck nu ikväll.
Det kommer bli jättekul hoppas jag, trevligt sällskap och god mat, kan det bli bättre?

Egentligen skulle Robin iväg på nolleaktiviteter ikväll men då det inte blev så så ska vi nu passa på att ha en myskväll med film och popcorn, och tända ljus så klart!

Här kommer lite bilder från dagens EPP:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0