Ett av de sista inläggen.

Gissa var jag har varit hela kvällen? Det kan inte vara så svårt att lista ut tror jag.
Jag har nämligen varit på gymmet så klart.

Denna kväll var det step som stod på schemat, och hur gick det då? Jo då det gick jättebra. Min chefo ch jag körde tillsammans varannat block som vi sedan satte ihop, det blev kanon bra!
Numera har vi en scen också så vi står högt upp och har massa spotlites(stavning) som belysning så det är sjukt coolt!
Adrenalinkickarna var på topp kan jag säga.

Nu ska jag hoppa in i duschen, käka massor och vänta på att Robin ska komma hem.

Snart är mitt bloggbyte klart hoppas jag, så imorgon eller i övermorgon presenterar jag min nya adress!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0