VG på Livmaken!

Fick tillbaka Tentan som jag skrev för tre veckor sedan. Ni vet den som var på 15hp(livsmedels och matlagningskunskapen).
Och vet ni va? Jag fick VG på hela skiten!
På "faktadelen" delen fick jag Vg, på Fördjupningsuppgifterna fick jag Vg och sen satte jag alla rätt på räknefrågan. ÅH det känns SÅ bra. Den tentan var otroligt skönt attklara så bra med tanke på hur stor och omfattande den var!
Nu är det bara att kämpa inför nästa tenta.

Har haft grupparbete hela dagen med två härliga tjejer från klassen. Det gick bra vi fick gått igenom två av våra arbeten/redovisningar och började på den tredje. Har verkligen fått jobba undan en del idag och det är skönt.

Riktigt skönt att vara klar med det mesta nu med tanke på att jag flyger hem till Skåna imorgon. Vill försöka plugga så lite som möjligt när jag är där.
Får pyssla lite med corepasset dock men det ordnar sig.

Sen jag kom hem för en timme sedan har jag hunnit slänga ihop två brödlimpor, städat undan, bäddat och börjat packa väskan. Allt som går att packa nu är packat!
Så nu ska jag sätta mig med Musikanalyserna inför Corepasset och sen blir det mat innan jag ska vara på gymmet vid sju för två timmars träning.

Lustigt att jag började packa nu när Robin inte ens har packat upp sin väska helt sen hans vistelse i Uppsalla denna helgen...

Min väska som nästan är klar för avfärd :)

Och Här är Robins alla saker sen helgen.

Nu: Musikanalyser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0