Vårruset!

Ja då var årets vårrus över!
Ett trevligt litet tjejlopp måste jag få säga.
Däremot var inte vädret lika trevligt, det var småduggigt, blåsigt och kallt ( ca 8plusgrader tror jag). Men vi är i Norrland trots allt ;)
Man kan ju inte få allt eller hur? Men vad gör dåligt väder när man var taggad till tusen och hade ett härligt gäng som lag?

Nej det kan ju inte bli annat än bra, och bra blev det.
Det var länge sen jag tog tiden på en 5km runda men på denna runda fick jag i alla fall 23min och 58 sek. Precis under 24min alltså.
Får verkligen ligga ihårdträning till nästa år så jag kan pressa det med en halv minut eller något.

Måste bara få gratulera Lotta i min klass, hon kom trea av alla som ställde upp! Hon är en grym löpare ska ni tro. Bra jobbat vännen, vi är alla stolta över dig.

Men nu, nu blir det sängen och förhoppningsvis lite massage, för min kropp blev lite väl stel då vi fikade efteråt på kalla marken.

Dagens medajlbild!

jossan längst till vänster är minst lika taggad här som innan loppet, lotta njuter av sin välförtjänta medalj och jag, ja jag ser väl mest blek och sammanbiten ut där i min hoodtröja som värmde mig gott!

Efter en sådan här dag sover man gott ska ni tro!
Ännu en gång kan jag fastställa att träning är bra både för kroppen och för knoppen! Glöm inte det kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0