Träningvärk idag!

ÅH det var en lång dag igår, nästan lite för lång. Mer om det senare idag när jag kommer hem från skolan.

För idag är det skola som gäller, först en föreläsning om hur man lägger upp kost för äldre och efter det är det en föreläsning om Kostsociologi.
Sen ska vi göra en spännande sak för programmet PLUS som sänds på SVT. Mer får ni veta sen.


Idag var det otroligt jobbigt att stiga upp ur sängen och inte för att jag var trött utan för att min träningsvärk gör mig nästintill handikappad.
Jag ska Aldrig, Aldrig igen ha en månadsuppehåll på Bodypump och sen köra igen med samma vikter och tro att jag ska må bra dagarna efter. För det gör jag inte.
Men att röra  på sig hjälper så eventuellt blir det träning ikväll igen.


Mina Biceps gör ont! Men jag vet, jag får skylla mig själv.
Nu får man i alla fall ett kvitto på att man har muskler i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag kollade på studera.nu och det är ju för sommarkurserna som antagningsbeskedet kommer i början av maj, haha. :P Det inför hösten kommer ju inte förrän i juli, tänkte inte på det.



Men iaf, vad kul! Jag hoppas att jag kommer in, det är precis på gränsen... Betyget kan jag ju glömma, där ligger det på 20.0 i alla kurser, men högskoleprovet är 1,5 och jag fick ju precis 1,5. Om jag inte kommer in blir jag sur, hade bara två poäng till 1,6. :P



Okej, men det tycker man väl att du borde få ledigt för o göra. :) Ja det ska jag, haha. Då kan vi prata om hur det går på våra jobb o ge varandra tips, haha! Det ska faktiskt bli kul ändå. Och gött och äntligen få lite pengar igen. Jag ska dock inte börja jobba förrän efter midsommar, jag, mamma och Axel ska till Island 17-27 juni! Men vi får se till att ses när du kommer ner.

2010-05-05 @ 11:13:12
URL: http://majalinnea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0