Tisdagmorgon!

god morgon på er!

Jag mår inget vidare... Hela natten har jag kämpat med pollenallergin, jag var ju dum nog att inte duscha av mig alla pollen som antagligen sitter i mitt hår innan jag la mig. Så jag får skylla mig själv men ändå.
Vaknad vid tre och då var det helt ljust, solen var uppe och sken på himlen och jag själv blev helt förvirrad. Man får väl vänja sig!

Idag ska jag sitta med grupparbete fram till halv tolv då jag ska på årsmöte hos vår studentförening CIBUS. Det är idag vi ska rösta fram nya styrelsen och jag själv har kandiderat till ordförande posten , håll tummarna att jag får den.

Efter det ska jag bura in mig här hemma ett par timmar innan jag ska till gymmet för att springa Storsjöloppet, eller ja gå snarare! Tror inte jag klarar av att springa med tanke på all pollen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0