Tidig uppstigning...

Det blev en tidig uppstigning för mig idag.
Anledningen är den att jag ska vara hos tandläkaren vid åtta här i Holmsund. I och med att jag hade tänkt plugga fram tioo nio då jag ska ta bussen så får jag plugga nu innan besöket istället för att hinna med allt.

Men det var inte svårt att få upp tidigt för jag vaknade halv sex, helt klarvaken av ljuset. Men låg och drog mig till lite efter sex, då bestämde jag mig för att gå upp.
NU har jag ätit frukost så nu är det bara att plocka fram den tjocka kurslitteraturen och läsa de sidor som var hänvisade till gårdagens föreläsning.

Så här ser min dag ut idag:
  • 08:00: Tandläkaren
  • 09:45: Träffa min grupp så att i skolan för att förbereda några seminarium.
  • !3:00: Föreläsning fram till klockan tre.
  • 15:00: mottagningutbildning då vi ska lära oss allt om hur man arrangerar en nollning, varar fram till sju ikväll.
  • 20:10 Step en timme.
Det är en hektisk dag, speciellt där mellan utbildningen och Steplektionen. Men jag har räknat ut att jag tar bussen som är inne i Holmsund kvar i åtta och sticker då direkt till gymmet, har alla saker med mig redan.

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0