Tidig morgon!

God morgon på er!

Vaknade tidigt idag, eller ja det gör jag varje dag nu när det är så ljust utomhus. Idag vaknade jag vid femtiden. I vanliga fall brukar det vara lätt att somna om men idag så bara halv sov jag efter att jag vaknade först gången. Och redan halv sex var min kropp väldigt pigg så då gick jag upp. Tog lång tid på mig i badrummet, åt en långfrukost och trots det var jag redan klar vi sju tiden.
SÅ sen dess har jag hunnit diska och plocka undan lite.

Nu sitter jag och pluggar på gårdagensföreläsningar. Ska snart ta bussen till skolan då jag ska ha föreläsning mo Fysisk aktivitet och hur det kan fungera som prevention mot folkhäslosjukdomar.

Senare idag ska jag hem och fortsätta plugga och sen ikväll blir det Blodomloppet i stan.
Men mer om det senare!

Ha en skön torsdag och hoppas att solen skiner lika fint hos er också där nere i Skåne!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0