Tacokväll!

Igår var det Tacokväll hemma hos Bästaste Hanna.
Oj vilket kalas det blev sen. Alla hade vi tagit med oss något och till slut blev det ett stort buffebord. Eller ja så stort som det kunde bli inne på korridorsrummet.

Först blev det en massa mat, sen blev det prat, efterrätt ( världens godaste kladdkaka, och då räknar jag inte duvanders chokladtårta som kladdis så ni vet) och ännu mer prat.
Sen när klockan började närma sig elva så tog jag bussen mot stan och sen bussen hem, väl passande till då tjejerna skulle bege sig ut och dansa på Campus.

Skönt att få somna "tidigt" i och med att jag gick upp redan halv sju i morse. Men att stiga upp tidigt för att jobba är aldrig fel, tvärtom, det gillas!

Åh jag vill göra om gårkvällen, det var så sjukt härligt. Det är ett skönt gäng det där. Det bästa är att alla vi som var där i går ska läsa tillsammans i höst så då lär det bli fler tillfällen med liknande aktiviteter.

Här kommer ett par suddiga bilder, för ja jag vet att vår kamera suger och att vi måste köpa en ny... någon gång!


En bild på mig även om den må väldigt ful, platt hår och uppblåst mage... Åh det är så lustigt att det aldrig slår fel.
Men jag bjuder på den för ni vet ju att jag inte bryr mig speciellt mycket.


Jag och mina två Skelefteåkompisar Bia och Erika. Erika och jag längst bort har lite problem med det här att fastna bra på bilder, eller hur Erika? ;)


Men tjejen från västkusten hon visar var skåpet ska stå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0