Styrelsemiddag

Har varit på en jättetrevlig middag i stan med folk från Cibus. Det var styrelsen som var på middag, kul att få lära känna dem andra lite bättre.
Det är mycket lättare att jobba ihop om man trivs tillsammans som grupp också, och det tyckte jag verkligen att vi gjorde.

Ser framemot året som kommer, äntligen får jag börja engagera mig i lite av studentlivet på riktigt.

Tog faktiskt två egobilder i väntan på bussen tidigare idag.
Hade inte min gamla vanliga frisyr idag utan jag satte upp luggen så att jag hade pannan bar. Känner mig lite konstig utan lugg men jag tycker ändå att det kan vara kul att variera sig.


min långhåriga sida



Trevlig helg på er, själv ska jag jobba på Ica imorgonbitti. Ska bli kul att se vad arbetsdagen kommer bjuda på, kanske blir det fler av de goda Skåneberättelser alla norrlänningar brukar dra för mig. Det brukar ge mig många goda skratt det dära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0