Storsjöloppet!

Hej på er.

Nu är jag helt slut! Har varit och sprungit storsjöloppet som gymmet ordnar här i byn.
Det var egentligen tänkt att jag skulle springa 11,6 km men i och med att jag har en del pollenbesvär så tog jag det säkra före det osäkra och sprang den lite mindre rundan på 6.6km.

Kom faktiskt sexa på tiden 32 minuter blankt. Tycker det var helt ok, men nästa år får jag antingen få en bättre placering på den lilla rundan eller ta mig runt den stora. Man får väl se hur pollensäsongen ser ut.

Det var väldigt kul i alla fall och väl ute i spåret gick det superbra. Att få jaga människor är det något som jag är sjukt bra på, det sporrar mig jättemycket att ha någon framför sig. Allting känns mycket lättare då.


här är min nummerlapp och en nummerlapp som jag ska ha till vårruset som går av staplen nästa vecka!

Fick även reda på något väldigt roligt idag!
Det är nämligen så att varje år fixar Less mills(stavning) som är ett stort företag som gör pass, till exempel bodpump och bodybalance som olika friskvårdsanläggningar får köpa hem.
De ska ordna en stor träningsdag nere i Stockholm där instruktörer från hela landet är välkomna. Anne som är ansvarig för oss instruktörer på gymmet frågade om vi ville åka dit och självklart vill vi det.
Vi kommer få betala resa och hotell själv men får lön för hela dagen vi är där i och med att det är utbildning och träning i ett.
Tänk er jag ska få åka på ett stort jippo där instruktörer från hela landet kommer vara, shit va häftigt!

Inte nog med att vi ska få en hel dag nej vi ska ju även få resa ner tillsammans med alla från gymmet ( lär bli en grym personalträff) och sen på fredagskvällen kommer hela Cafe Opera vara bokat för oss instruktörer som ska vara på träffen, coolt va?!

Jag längtar redan även om resan inte går av staplen förrän första helgen i September!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0