Step är Lycka

-Rubriken stämmer verkligen!
Många blir lycklig över en ny tröja eller något fin present eller liknande men jag jag blir lycklig över att få köra ett riktigt rolig steppass med härliga människor.

Idag var en sådan dag då steppen var lite bättre än vanligt. Inte för att min prestation var bättre än vanligt och musiken hackade på skivan men jag tror ändå att alla deltagare hade kul.
Kul för att vi alltid stöttar varandra, ler och kör järnet!
Jag älskar att peppa tjejerna till det där lilla extra och när jag hör hur anfådda de är blir jag glad, glad över att min vilja och vision går fram!
Nu Låter jag som en knäpp träningshitler, men jag tror inte att deltagarna känner så. Jag tror att de liksom jag blir helt lyckorusaktiga i kroppen när de lämnar salen för dagen och är helt slut.

Jag hade finbesök på steppen i dag och det gjorde det hela lite roligare och gav mig lite extra energi, hoppas ni tyckte det var lika roligt som jag!

Nu ska jag äta upp mitt supermellanmål bestånde av smootihe, yoghurt och mackor för sen ska jag krypa ner i sängen och somna som en sten, vilket jag alltid gör efter att ha tränat.

Vad skulle man gjort utan träningen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0