Söndagen!

God morgon!

Jag sitter och försöker få ner lite frukost i min mage, men de är svårt då tänderna inte riktigt vill sammarbeta...
Men men tur att frukosten gör mig lite piggare för när jag vaknade vill jag helst sova fler timmar.

Så blir det efter en jättehärlig kväll med vännerna. Tacokvällen var hur bra som helst. Precis vad jag behövde.
Nästan en helt nykter kväll för mig, skönt då slipper man må skit idag ;)

Nu ska jag snart cykla till jobbet, ska bli skönt att få frisk luft.

När jag kommer hem har jag tvättid så då ska jag pyssla här hemma lite.

Sen ikväll någon gång kommer Robin hem, vet inte när. Men någon gång kommer han!

Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0