Sköna Söndag

Det är söndag och Jag och Robin har det så bra här hemma i Holmsund.

Vi gick upp vid halv nio då jag sprang ner till tvättstugen och tvättade mina Converse och min Fina sportjacka/vårjacka. Skorna blev faktiskt lite vitare för er som undrar men lite av den halvgråa touchen är kvar, vilket jag var beredd på.
Sen dess har jag pluggat, har nästan gjort all som jag tänkt. Allt förutom att börja på ett heljobbigt arbete där man måste granska referenser och sen skriva ett arbete om det. Nääh det börjar jag med på torsdag eller fredag då jag har två hela instuderingsdagar, dem är alltid välkomna!

Vi har även varit ute och sprungit varsin runda, vi gick ut samtidigt men sprang på var sitt håll. Jag kände att jag bara behövde mig själv, min musik och min runda att tänka på. Det var som alltid väldigt skönt att få komma hem sen efter en uppfriskande runda. Idag kan man verkligen säga att runda var uppfriskande för det småstänkte lite då och då.

Ett Konsumbesök har vi även hunnit med, vi fick typ storhandla där då våra scheman denna vecka inte matchar speciellt bra och därmed hinner vi inte åka till kära Maxi.
Men men, ikväll blir det god mat, men det får in se sen ;)

Nu ska jag nog ta en bok och läsa i (en skönlitterär sådan) om jag inte blir för rastlös och istället vänder upp och ned på något här hemma som jag tycker bör städas.
Har läst en väldigt bra bok  i samband med ett Seminarium som vi ska ha i skolan om två veckor. Jag har redan nu läst det i och med att boken var intressant.
Myter om mat heter den. En bok där forskare/doktorer skriver ner sina egna erfarenheter och teser om mat och fetma/övervikt.
Intressant, är ni intresserade så läs den, väldigt lättläst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0