Skola och Jobb!

Sitter nu och käkar lunch innan jag ska bussen till skolan tjugo om knappt en halvtimme.
Har haft fullt upp hela morgonen med att tvätta, vika tvätt, öva på Corepasset och plugga.

Ska ha två föreläsning nu på eftermiddagen, två timmar var.Sen ska jag ta bussen direkt till Obbola för att jobba stängningstimmarna där. Fick rycka in för en som blev sjuk, men timmar tackar jag inte nej till. Jag tycker det är kul att jobba och ha något att göra.

Lär komma hem närmare nio ikväll och då blir det att repa Coren en sista gång för denna dag.

Nu måste jag äta upp här och sen packa ner matlådan till ikväll och lite goda mackor som får bli mitt mellanmål denna dag.


Hörs mer ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0