Shopping och pluggdag

Hej.
Nu sitter jag här tolv timmar senare, tiden går verkligen fort!

Min dag har varit mycket bra, den bästa på hela veckan än så länge. Först var jag i skolan och började lägga grunderna till mitt enskilda arbete som vi har på det här kursmomentet.
Det gick bra, mycket bättre än väntat då jag hittade mycket referenser och efter att ha läst ett par artiklar har jag nu hittat tre som jag har fasnat för som jag ska använda till mitt arbete( två av dem var källor till ett kapitel som vi ska utgå från när vi skriver och en har jag hittat själv).
Så imorgon är det bara att sätta igång med skrivningen, för det orkade jag inte börja på idag. Men jag har mycket ideér över vad jag ska skriva om så det känns bra.

Efter att ha ätit lunch iskolan tog jag bussen ner till stan och shoppade lite.
Var tänkt att jag skulle hitta något fint att ha på mig till nästa helg då det vankas stor fest( mer om detta senare). Men som vanligt när man letar efter något hittar man inte det. Eller jag hittade en jättefin klänning men det var en tubklänning och enligt den modellen skulle man ha väldigt stora bröst tror jag för när jag testade den så föll den rakt ner till fötterna, mindre kul...

Men en positiv sak var att det var superrea på Gina Tricot, typ hur mycket fina baskläder som helst för bara 29kr. Som student blir man superglad när man ser att de rear ut bra baskläder.
Blev 5 fynd och en Body också men det var inte på rea.

Efter min lilla shoppingtur mötte jag upp mitt härliga tjejgäng. Både Zandra och Malin som inte bor i Umeå denna termin är uppe över helgen så vi passade på att träffas alla tjejer för att ta en fika ihop.
Åh så härligt det var, första fikan utomhus för iår och med superhärligt sällskap.
Det kändes precis som i höstas då vi umgicks mycket, det var bara Sanna och Sofie som saknades.
Men det var bra ändå. Efter två snabba timmar skiljdes vi åt för att gå hem på olika håll.

När jag kom hem så har världens bästa pojkvän stått och lagat en supergod middag fast han här mycket att göra inför morgondagen då han åker ner till Uppsala.
Han hade gjort en god fiskgryta med Cocusmjölk och curry i. Det är så kul att Robin är duktig på det här med matlagning.

Nej nu måste jag läsa en hel del atriklar som jag inte har hunnit med till veckans föreläsningar. Ni får ha en trevlig kväll!

Och här kommer lite bilder på kläderna jag köpte idag.


En tröja med axelvaddar som är kortare i midjan. Är svart och rosa randig. Rätt söt faktiskt.


köpte tre slappa linnen i härliga pastelfärger, ett oranget, ett rosa och ett ljusblått som jag har på mig just nu.

En ljusblå Body med ruggurringning, Me like!


En beige kofta som blir härlig att svepa in sig i i kommande sommarkvällar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0