Rosor




Titta va fina rosor!
Nu kommer säkert många tro att jag har fått dem av Robin, men så är inte fallet.
Jag har faktiskt fått dem från jobbet, eller ja fått och fått det var två paket kvar och imorgon kommer nya så då fick jag ta hem dem som var kvar.
Så nu har vi rosor i hela lägenheten, i vardagsrummet, i hallen och sen på Robins nattduksbord.

På tal om Robin så kommer han hem om ca en halvtimme. Han har varit borta sen i fredags på den där vandringen. Skönt att han kommer hem igen, även om vi börjar bli bättre på att vara ifrån varandra. Det känns i alla fall inte lika jobbigt som innan och tur är väl det med tanke på att vi kommer vara ifrån varandra en del i sommar.

Men nu ska jag diska, bädda och plugga lite innan Robin kommer hem.
Snart är det tentavecka och jag tjuvstartar redan nu tror jag.
Ska repetera föreläsningarna om Amning och kost för spädbarn nu, men mest för att det är kul!


Kommentarer
Postat av: Jossan

åh det är så härligt med snittblommor i lägenheten, doftar så gott! hela lägenheten känns mycket fräschare! Nej nej nej, jag tänkte inte mer på det. Men jag blir SÅ irriterad på vissa människor att jag blir tokig! De tror de är världsbäst liksom. Men men, man kan inte gå ihop med alla. :( Nu ska jag ladda batterierna, har blivit sjuk (det är min tentaförkylning, som jag alltid får när jag har tenta), och försöka komma igång med dagen innan jag ska skriva... Hoppas du och r får en fin dag! kram

2010-05-24 @ 09:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0