Regn!

Mår mycket bättre idag på pollenfronten!
Näsan är nästan som vanligt och luftrören är bra igen.
Men det bästa av allt är att det har regnat inatt, då ser det förhoppningsvis ljusare ut rent pollenmässigt nu när man snart ska gå ut!

Idag ska jag först in till skolan och ha föreläsning om Cancer. Därefter ska jag till Holmsund igen för att gå till tandläkaren innan jag åkter  igen åker till skolan. Där väntar det ännu en föreläsning plus möte med Faddergruppen inför hösten. Vi har massor att planera inför terminstarten i höst.

Lär bli en lång men bra dag. För sen i kväll ska jag sitta hemma och plugga. Har en del att läsa i min kurslitteratur så det är bara att sätta fart.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0