Rabarbermuffins

Det var skönt att få komma hem till lägenheten idag. Speciellt eftersom att min dag började väldigt tidigt i morse.
Så efter skolan när jag kom hem gick jag igenom min post och vilade lite innan jag och Robin cyklade ner till affären och handlade.

Väl där hittade jag rabarber som inte alls kostade speciellt mycket och då passade jag på att köpa hem lite.
Bakade muffins på ena rabarbern nu ska snart sätta tänderna i en av dem.

Kan nog få lite svårt att smaka alla smaker dock för pollenchoken som råder här uppe i norr nu har flugit på även mig och min näsa!
Alla björkar har nu börjat slå ut vilket är ett tecken på den varma helgen som har varit här. Men det känns ju tyvärr jobbigt för mig och min näsa.

Men nu ska jag sluta gnälla och istället sätta mig och pyssla med Corepasset i en timme eller så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0