Pluggsöndag

Hej på er.


Allt väl?
Här är det bara bra. Har precis ätit upp min goda lunch som var en räk och brieost sallad med couscous, broccolig, pesto, lök, tomat och massa annat smarrigt.
Ser det inte gott ut?



Jag har redan hunnit vara nere på gymmet i två timmar idag. Träffade Anne och då körde jag hela mitt Corepass med henne, hon sa vad hon tyckte och det var positivt, skönt!
Sen stannade jag kvar i hallen i ytterligare en timme och körde innan jag åkte hem och åt lunch.

Lite lustigt för här sitter jag och har ätit dagens andra måltid och Robin har inte ens gått upp ur sängen. Så blir det när man kommer hem väldigt sent två nätter i rad. Antar att han tar igen lite förlorad sömn idag, ska  försöka att inte väcka honom.

Nu väntas det tentaplugg här hemma. Både för mig och för Robin när han väl vaknar antar jag.
Ska plugga fram till klockan sex för då ska jag till gymmet och gå på ett eller två pass, beroende på hur pigg jag är.

Kommentarer
Postat av: 3s

Hej lotta! Du verkar ha de bra o norrland :) skulle hälsa från Sofia på domus, vi jobbar ihop nu...

2010-05-31 @ 09:21:06
URL: http://tesses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0