Pluggdag!

God morgon!

Sitter och äter frukost just nu. Ska ta bussen tillskolan nu redan halv åtta, för att möta upp två klasskamrater vid åtta. Därefter blir det grupparbete hela dagen. Så skönt att ta tag i det och verkligen sätta sig med det. Blir vi klara snart så är jag klar med alla uppgifter ohc inlämningar innan sommaren sen. För ni vet de där arbetet jag höll på i fredags? Det blev jag helt klar med, hur nu det gick så snabbt kan jag inte svara på. Jag vara effektiv som en hamster helt enkelt.

Sen  därefter ska jag hem, packa, plugga och laga mat. För sen vid sju ska jag träna Bodybalance och Step.

Så ser min dag ut och nu ska jag sluta så jag hinner packa ner en massa mat, lunch och goda mellanmål är ett måste om man ska orka hela dagen.

Ha en bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0