Pizza = Vardagslyx

Vad sägs om en nybakad pizza med brieost, soltorkade tomater, oliver, spenat, tomater och ananas. Till serveras en krispig pizza sallad.
För mig låter det som vardagslyx och det hade jag och Robin ikväll.
Vi var nämligen och storhandlade idag och då passade vi på att göra extra god mat när vi kom hem.

kylskåpen är för övrigt väldigt fullt nu och det gillar vi skarpt!




Annars har dagen varit bra.
Har hunnit med skola, handling, Corepassträning ( som vanligt nu för tiden) samt att koka kikärter och pyssla med lite andra saker.

Om en timme ska jag möte upp Jossan och Lotta som kommer ut till Holmsund ikväll för att gå på mitt Steppass. Jag är nästan ltie nervös bara för att dem ska komma, löjligt eller hur? Jag vet ju om att jag kan mitt pass och att jag är bra på det.
Men ändå så säger huvudet att jag är lite förvirrad då det var två veckor sen jag körde. Ännu mer förvirrad blir jag över att träna in nya styrkelåtar till ett annat pass samtidigt som jag har mina gamla kvar till steppen. Men det är en utmaning även för mig. En utmaning som jag måste klara!

Det ska bli väldigt kul att träna ikväll fast jag känner så här, bara luftrören också håller så kommer det gå hur bra som helst.

Nu måste jag plugga lite så jag gör någon nytta på den fronten också.

Ha en trevlig tisdagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0