Ordförande i Cibus

Igår röstade jag fram till Ordförande för våran studentförening Cibus på universitet.

Cibus är en studentförening som omfattar alla studerande vid den Kostvetenskapliga instutionen. Alltså dietister, kostvetare, hemkunskapslärare och de som läser fria kurser.
Har hela året varit sugen på att engagera mig i förening och efter att ha suttit med på ett par möten nu under våren så valde jag att kandidera till posten ordförande nu när det var val.
Vi hade årsmöte i går och då valdes hela den "gamla" styrelsen ut mot en ny.

Det kommer bli jättekul att lära mig mer om förening och jag har redan nu nya planer som jag vill att förening ska göra nästa år.
Den andra Lotta i min klass valdes till Kassör. Det kommer passa henne perfekt!

Här hittar ni Cibus hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0