Milen på 53min

Var ute och sprang precis och kom in och såg att jag hade sprungit en mil på 53min!
Det är jag otroligt nöjd med. Känns som om det var längesedan det var så lätt att springa. Kanske berodde det på att Solen skiner, att det är varmt ute och att det är fredag?
Någonting var det i alla fall för skönt var det!
Träningen ger resultat och det gillar vi.

Jag blev jättesvettig dock för jag tog på mig min tjocka handbollströja som vanligt och sen ett hårband på huvudet, ett brett hårband som blev otroligt svettigt. Kanske hade det räckt med en T-shirt och klämmor i håret.
Det är lite knepigt det där med håret nu. För jag har jättekort hår på ena sidan av huvudet och andra sidan är det långt. Blir konstigt att sätta upp det för då blir det en tofs på ena sidan, och när man har klämmor ser det också skumt ut.
Därför får jag köra på det breda hårbandet, då läggs allt hår rakt bak och man känner sig inte "tyngre" på ena sidan.
Haha dagens I-landsproblem.

Jag är i alla fall nöjd med dagens löpning.
Här är jag 5 min efter att jag kom hem. Färdigstrechad och redo för en dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0