Matlagning!

Oj vad jag har fått mycket gjort idag!

Jag har övat in typ halva Corepasset nu.
Sen direkt efter det städade jag lägenheten och sen satte jag igång att laga lite mat. Gjorde storkok på linssoppa/linsgryta som jag har fryst in.
blev även sugen på att baka bröd så då satte jag igång med en sats morotsbullar medan jag gjorde min kvällsmat.

Nu är den första bullplåten inne i ugnen och är snart klara, sen är det dags med andra plåten.

Skönt att få aktivera sig nu när man är ensam hemma. Om man inte har något att göra så känner man sig bara så ensam plus att saknaden kommer ikapp en lite för lätt då.
Så efter bakandet är klart är det dags för lördagsmys fram finalen i "Jakten på Julia".


Bullarna före gräddning


Bullarna efter gräddning!

Snart ska jag dela en bulle och bara bre smör på! Det är bland det bästa som finns på nybakt bröd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0