Måndagsglädje!

Känner mig som stålkvinnan idag!
Träningen gick hur bra som helst, gav verkligen allt jag hade och det kändes som om jag aldrig skulle bli slutkörd ;) Jag älskar verkligen att träna med den känslan i kroppen, jag hade den så ofta på en handbollsplan men därefter har jag haft lite svårare att hitta tillbaka till den.

Men men, det blev först ett 30min Corepass och efter det körde jag ett HÅRT Bodypumppass. Sen tänkte jag sluta men benen skrek efter mer ansträngningen så jag knöt på mig löparskorna och gick ut och sprang snabbt i en halvtimme. Sen cyklade jag hem från gymmet.

Nu sitter jag här, mätt efter en hel hög ostmackor och fil och trallar på Melissa Horns fina musik. Hennes röst är helt underbar.

Dock så har jag mycket skolsaker kvar att göra och nu när jag var iväg och tränade så länge så får jag sitta uppe lite sent. Men det gör inget.

Imorgon väntar en SUPERlång dag så det blir det antagligen glest här i bloggen. Men man vet aldrig med mig.

Ha det nu så bra vänner, och ni vet väl att man alltid orkar mer än man tror? Tänk på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0