Måndag morgon!

Åh vilken härlig morgon!

Steg inte upp ur sängen förrän vid halv åtta, rena sovmorgonen för mig nu! Och på en måndag dessutom. Men jag behövde den där extra timmen idag, njöt av morgonen och kramade om Robin medan han sov.

Nu har jag gått upp och dukat upp värsta frukosten med gröt, mackor  ett glad mjölk och en massa frukt så som melon till.
Robin ligger i rummet brevid och vilar ut efter helgen.
Det är så skönt att ha honom hemma igen, lägenheten blir mycket trevligare då. Det är skönt att kunna äta frukost och samtidigt höra hans djupa andetag och kvittrande fåglelsång som kommer in i lägenheten då jag har öppet ut till balkongen.


Idag har jag inte skolan förrän klockan ett, vilket är skönt. Till dess ska  jag ut en sväng, antingen en löparrunda eller en promenad men jag vet nog redan nu vilket det lutar åt.
Sen ska jag även komponera ihop mitt Corepass, eller börja i alla fall.
Sitter redan nu och luskar fram lite låtar som jag vill ha med!

Men jag hade behövt er hjälp nu! ÄR det någon speciell låt som ni vet är så där superskön att köra mag och ryggträning till, eller kanske passar den till balans och strechövningar?
Skriv då en kommentar till mig.
För jag har lite funderingar över musik redan men att höra fler alternativ är alltid bra.
Är tacksam om ni funderar på det, svar behöver jag inte ha redan idag.



Solen skiner i Holmsund idag och denna dagen har börjat superbra!
Ser ni hur lite snö vi har kvar nu?





Kommentarer
Postat av: jossan

meet me halfway med the black eyed peas! Den hade jag gillat att pressa magen till! :) men det är kanske en mer steplåt när jag tänker efter. Onock you down - keri hilson. Paper Planes - M.I.A

2010-05-10 @ 15:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0