Lördagskväll

Go kväll på er.

Nu ligger jag helt utslagen i soffan. Det har varit en effektiv dag trots att jag sov bort halva förmiddagen, eller ja nästan hela kan man väl säga.
Har pluggat i flera timmar, Städat hela lägenheten och bakat bröd. Ett nytt recept och brödet blev jättegott.
Men skriver om det imorgon för annars blir det för mycket MAT i min blogg just idag.
Därför berättar jag inte heller vad jag har ätit till kvällsmat utan det får ni höra imorgon. Men jag kan säga att dert var väldigt gott, Mums!

Vi hade egentligen bestämt att vi skulle städa imorgon Robin och jag. Men nu när jag ändå var hemma och inte hade så mycket för mig så tog jag saken i egna händer och tog tag i dammet.
Tror att Robin kommer uppskatta det imorgon när han vaknar upp och märker att lägenheten är nyputsad.

Nu ska jag snart gå ut  i köket och kära upp min färska ananas och sen väntar Forest Gump filmen på fyran. Sköna lördag!

Ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0