lördagsfix!

Efter fem timmars jobb nere på ICA har jag nu kommit hem och ätit lite mat.
Blev ännu fler raggmunkar som var kvar sen i torsdags. Åh det är gott må ni tro. Raggmunkar, lingon och en sallad med strimlad vitkål och morötter är inte helt fel.
Både nyttigt och gott.

Ser det inte gott ut?


Idag har jag en del att göra. Jag ska öva in Corepasset, så mycket jag orkar. Sen ska jag försöka plugga och laga soppa så vi har mat till imorgonkväll och en del portioner i frysen.
Kommer hem sent från jobbet imorgon så då vet jag redan nu att jag inte kommer orka. Bättre att laga det nu än att köpa hem något snabbt skit.

Sen ska jag försöka städa lite också, skulle behöva dammsuga , damma och ta toaletten.

Ska belöna mig själv ikväll genom att göra bakadpotatis med räkor till. MUMS!

Men först ska jag ta itu med alla sysslor.

Vad gör ni den soliga(?) lördag?

Kommentarer
Postat av: Jossan

i morse satt jag och tentapluggade. sedan tog jag en paus och kollade på pappas fotbollslag, sedan in till stan och tog en glass med ett par kompisar. och nu ska jag tentaplugga igen, ikväll ska jag hem till min syster och grilla! :)

2010-05-22 @ 15:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0