Lördag, Jobb och Tacokväll!

God morgon på er!

Idag blir en bra dag hoppas jag på. Först ska jag jobba på Ica mellan åtta och ett. Därefter ska jag cykla hem och roa mig i ett par timmar innan det är dags för Tacokväll hemma hos Hanna i klassen.
ÅH det var länge sen jag åt tacos, hoppas att det blir supergott!

Vädret ser ut att bli minst lika fint som igår. Det är redan strålande sol och det finns inte ett moln på himlen. Får kanske ta en långpromenad efter jobbet ifall vädret håller i sig?

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer
Postat av: jossan

åh vad trevligt med fint väder! här nere i söder regnar det. Inte lika trevligt. Jag har pluggat på förmiddagen, sedan var jag o tittade på fotboll med min pappa. Jag är aptrött och skulle behöva vila lite. Här behöver även städas. Kanske blir ett litet ryck. Ikväll ska jag hem till syster på mat. Blir en kräftsallad med bulgur i o sådär. Säkert gott. Jag åt tacos igår! :) Det var MUMS! Hoppas du haft det bra på jobbet och får det kul ikväll!

2010-05-08 @ 13:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0