Löpning och Sillmackor

Har precis kommit in efter en halvtimmes löprunda. Det var otroligt skönt att springa idag, allt regn har verkligen gjort luften frisk.
Sitter nu och äter två supergoda Sillmackor. Blev som alltid efter träning hungrig och var passar då bättre än just detta mellanmål när Robin ändå inte är hemma?
Han gillar ju varken sill eller kokt ägg så då får man passa på, på tal om att passa på så tog jag precis fram räkor till min kvällsmat. Det gillar han ju inte heller.

Efter jag har ätit upp ska jag fortsätta plugga.
En löptur och mellanmål på det är ett perfekt sätt att pausa i dessa tentastudier och få rensa huvudet lite grann.


Ser det inte ljuvligt ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0