Lite saknad

Efter att ha gjort alla dagens måsten sitter jag nu här och äter en morotsbulle med mjukost på och dricker Oboy. Samtidigt som jag har lite hemlängtan. Det har jag haft ända sedan jag åkte upp till Umeå igen förra helgen.
Trodde det skulle gå över och det gör det väl snart men efter att ha pratat med en vän igår blev längtan bara större.

Det ska bli så kul att åf komma hem igen till sommaren(när det nu blir ) och få umgås med familjen och vännerna.
Vem vet kanske blir det även en danskurs ifall Daniel luckas lura med mig, lite lockande är det...




Ett så kallat bildregn över en kväll på Kristianstaddagarna förra året. Då var mina favoriter Sara, Karin och Daniel med flera på plats och oj så kul vi hade!
Längtar efter er vänner, fast livet här i Norrland är ändå kanon.
Det är bra att få känna saknad ibland.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vännen! En grymt kväll var det där i Kristianstad och jag saknar dig redan också, lördagen tillsammans i skåne med fest var toppenkul!

2010-05-24 @ 21:36:48
Postat av: Karin

Och du är saknad av oss bästaste vän! <3

2010-05-24 @ 21:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0