Ledig idag!

Åh äntligen kommer en sån här dag. En ledig dag!
I vanliga fall brukar jag inte gilla lediga dagar men idag har jag mycket att sysslsätta mig med och då är det perfekt!

Tråkigt är dock att Robin åkte till Uppsala tidigt i morse. Eller ja det är självklart väldigt kul för honom. Han ska bo på hotell hela helgen och få gå på en Bankett och grejjer, men jag är inte alls avundsjuk ;). JO det är jag ska ni tro.

Men jag ska nog klara mig bra här hemma denna helgen för det kommer hända mycket roliga saker.
Idag ska jag verkligen försöka skriva så mycket som möjligt på mitt enskilda arbete, vill bara få det gjort.
Jag vill även hinna med att städa lägenheten, springa en mil och laga lite god mat då och då.
Men målet för dagen är att plugga och njuta av livet!
Har lagt alla skolsaker på bordet så det är bara att hugga tag i det.


Passade även på att ta en härlig långfrukost idag. Gick inte upp förrän kvart över sju! Det var riktigt skönt att ligga en timme extra i sängen idag. Fast var ju vaken vid halv sex också för då pussade jag Robin när han åkte iväg.
Tur jag hade gjort mackor till han igår kväll så att han fick frukost i sig.

Nu ska har jag precis plockat undan frukosten och ska börja att plugga!


Hörs senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0