Korvmackor!

ÅH jag älskar verkligen  Korvmackor!
Får man bara välja ett enda pålägg här i världen så tror jag det faktiskt det skulle vara prickig korv! Där är det svårt att avstå köttet ;)
Har precis svept i mig två korvmackor och ett stort glas Oboy, precis som förr i tiden när man kom hem från skolan och fikade med familjen.
Saknar de där eftermiddagsfikorna, stackars de barn som få fika i ensamhet utan syskon och föräldrar...


Jobbet gick jättebra idag, satt i kassan mest och spred en massa glädje till kunderna. Har nämligen varit hur glad som helst hela dagen, undra vad det beror?
När jag kom hem åt jag lunch, diskade och svirrade om för en löprunda. Hade otroligt mycket överskottsenergi som jag behövde bli av med.
Konstigt nog så har jag nästan mer eneri nu.

Men tur är kanske det för nu ska jag klä mig lite finare och ta bussen mot stan. Där väntar ju en härlig Tacokväll. ÅH det kommer bli så gott hoppas jag!
Om inte så har jag i alla fall otroligt bra sällskap.

Ha en skön lördagskväll gott folk.

Och Josefin, jag hoppas du blev piggare av tuppluren och att du får en trevlig kväll utan att behöva känna sååå mycket jobbig saknad! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0