Komplicerad föreläsning

Idag hade vi våra två sista föreläsningar för terminen. Imorgon är det bara en redovisning och efter det väntas massor av plugg inför tentan på torsdag.

Vi hade föreläsning om födoämneskänslighet och om Mat från olika kulturer.
Föreläsning om Födoämneskänslighet var mycket mycket svårare än vad jag förväntade mig. Nu när man har lärt sig en del fysiologi får man en helt annan syn på det hela. Nu ska vi klara av att förstå och kunna vad som händeri kroppen när man blir allergisk och vilka celler som påverkar vad och hur.

Om ni inte tror mig, så ta en titt på den åhörarkopian från dagens föreläsning, mycket anteckningar!
Så därför ska jag nu sitta  hela kvällen och plugga för jag har redan kört igenom Corepasset en gång i dag och det börjar faktiskt kännas bra.

Nu börjar Tentaplugget.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Det grejar du!! Sånt har jag med tentat av... Tungt men kul när man kan det

2010-05-27 @ 20:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0