Jag är helt slut!

Jag är faktiskt helt slut för tillfället.
Att tentaplugg intensivt en hel dag får ens hjärna att åka berg-och-dahlbana!

Om ni vill veta vad jag har gjort idag så kan det sammanfattas så här:
Plugga- äta- plugga- äta-- plugga- handla mat- plugga och nu sitter jag här.

Men jag ska inte klaga för idag har det gått bra, mycket har lossnat för mig och ännu mer kommer lossna imorgon.
Det blir till att hoppa i sängen nu för imorgon ska jag upptidigt.
Ska träffa Hanna med fler i Bibblan imorgon klockan åtta för plugg och innan dess ska jag försöka hinna med en timme här hemma så jag är klar med övningstentan som vi ska gå igenom tillsammans.

Så ni förstår kanske varför jag behöver sova. Ska gå och göra mig klar för sängen nu!
Hoppas ni har haft en bra dag idag?!

Förresten, imorgon ska jag släpa med mig Robin på mitt steppass, ska bli kul att se ;)

Vårt köksbord såg ut såhär när jag var klar med pluggandet, åhörarkopior överallt varvat med övningstentor och anteckningar! I LIKE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0