Ensam hemma!

I och med att jag är ensam hemma ikväll så har jag kombinerat nytta med ensamlyx.
Jag har varit duktig och suttit ner med en massa skolsaker fram till halv åtta. Håller på att skriva sammanfattningar på datorn, ett väldigt bra sätt för mig att repeters och lära mig det vi har gått igeonm på föreläsningarna.

Har skrivit om Amning och graviditet nu ikväll och det är ett ämne som är väldigt intressant må ni tro. Där finns det mycket man kan lära sig.

Jag har även hunnit med lite matlagning i form av pasta, med sås som bestod av steka champinjoer och tonfisk med mera. Gottgott!

Nu har jag gjort iordning morotsstavar och tagit ut dippen ur kylen för här ska det njutas.
Har haft en skön lördagskväll så här långt, speciellt skönt var det att få plugga undan lite. Tycker det är mysigt att sitta och skriva när man är hemma helt själv en kväll, blir en speciellt känsla.
Fast jag längtar ju redan efter Robin, det gör jag alltid när han är borta.
Ska bli skönt när han kommer hem inatt så jag kan krama honom.

Här är min kväll i bilder:

Här är det plugg på gång

Matpaus i form av pasta med en god sås och resterna av bönsalladen som vi gjorde innan i veckan.

Och nu... belöningen i form av morotsstavar och dipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0