En styck fredag!

TJA!

Började min morgon med en hur god frukost som helst! MUMS.
Därefter cyklade jag ner till gymmet, var där i två timmar och övade på mitt Corepass, snart måste det sitta. Men det är mycket övning som återstår för min del. Hoppas jag hinner till onsdag den andra juni för då har jag Corepremiär...

Sen dess har jag fixat och donat här hemma, ätit lunch med Robin innan han åkte iväg. Han ska vara i väg hela helgen med sina kompisar och vandra Höga kusten leden. Låter som det kommer bli en kanon helg för dem.
Har även hunnit att jogga en runda och ätit ännu ett mål mat.

Nu sitter jag med alla åhörarkopior och försöker fokusera alla min kraft på det.Men det går inget vidare, men jag tänker inte ge upp idag och bara tänka ässch det där kan jag göra en annan dag. Nej för jag tänker få in en del i dag, så är det bara.

Får försöka fokusera till halv fem, då ska jag göra mig i ordning för middag med Cibusgänget, både nya och gamla styrelsen ska träffas och ha en trevlig kväll tillsammans.

Här kommer bliden på mig och Robin som jag försökte ladda upp igår.
Vi har precis tagit oss i mål efter blodomloppet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0