En hel vecka framför oss

God förmiddag gott folk.
Det är äntligen måndag och en ny vecka har tagit fart.
Denna vecka kommer jag att spendera med att plugga järnet alla vardagar för att sen kunna jobba avslappnat på Ica i helgen.
Jag ska även försöka träna så mycket jag kan. Ikväll väntas det Core och Bodypump för mig.
Sen ska jag försöka få in tre löppass också så jag verkligen kommer i fas.

Men nu idag är det först skola som gäller. På förmiddagen ska jag träffa två vänner från klassen och sätta igång med ett av de tre grupparbetena vi har ihop. Sen efter lunch blir det en föreläsning, på engelska. Den första för mig. Ska bli otroligt spännande.

Nu ska jag packa matlådan, packa ner datorn och springa ner till bussen.
Hörs senare idag.

Förresten, hoppas ni har lika fint väder som oss, här skiner solen. Fast än så länge är det bara 4 grader varmt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0