Den gröna fredagskvällen

Som ni vet så försöker jag dra ner på mitt godisätande. Och än så länge går det bara bra. Det har gått åtta dagar sen jag åt Godis sist. Mitt mål är inte att inte äta godis alls men jag vill gärna vänta ett par dagar nu för annars kommer jag inte känna någon skilnad i sötsugkänslan tror jag.

Helgerna är så klart inte lätta att klara av utan godis, speciellt inte om man inte är van vid det.
Men jag gottar mig med annat. För jag stack ner till Konsum innan och såg att gurkorna var hur billiga som helst så jag bestämde mig för att göra grönsaksdipp. Hade ju redan morötter och Gräddfil hemma.
Men jag kom inte långt in i affären förrän jag stötte på ananaser, också till halva priset. Så jag tog en, jag menar både frukt och grönt är ju hur gott som helst.

Dock så ska jag spara halva ananasen till en annan dag.

Nu blir det Så ska det låta och någon film efter det.
Fredagen har varit bra!

Här är min buffé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0